Το ανώνυμο και κακοπροαίρετο τρολλ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Πριν από κάποιο καιρό, και κατόπιν δίμηνης απουσίας μου από το ίντερνετ και το προηγούμενο μπλονγκ μου (παππούς αυτής της ιστιοσελίδας), μπαίνω να ιδώ τι συμβαίνει: στατιστικές, followers, καινούργια σχόλια κτλ. Στη σελίδα Σχολίων λοιπόν έπαθα την πλάκα μου:
   Κάποιος ανώνυμος και κακοπροαίρετος , με τεράαααααστια ιδέα για τον εαυτό του, είχε (σ)χολίασει σε 21 (ολογράφως: είκοσι μία) αναρτήσεις ποιημάτων μου, σχεδίων και τραγουδιών μου, χώρια του πόσες επισκέφτηκε και δεν (σ)χολίασε.
   Πρώτα θα παραθέσω λοιπόν τη λάσπ… το σχολιασμό, ακολούθως θα εκθέσω τις ενέργειές μου, έπειτα θα σχολιάσω επάνω στα (σ)χόλιά του, και, τέλος, θα παραθέσω τα συμπεράσματά μου για το ποιόν του ανώνυμου και κακοπροαίρετου τρολλ. Τις αναρτήσεις που σχολιάζει δεν τις παραθέτω (μα είναι και στη διάθεση οποιουδήποτε το ζητήσει) καθότι να έγραφε τίποτα σοβαρό να τις έβαζα· εδώ όμως στάζει γνήσια κομπλεξική χολή ανεξάρτητη του τι πράγματος (σ)χολίαζε· θα το καταλάβετε παρακάτω,  καί στη γραφή του καί μέσω των σχολίων μου επ” αυτής. Παραθέτω τα (σ)χόλια ακριβώς όπως τα έγραψε (copy-paste), με σειρά από τα 19 κακοπροαίρετα  προς τα μόλις 2 ουδέτερα (και ούτε καν καλοπροαίρετα) που δημοσιοποίησε σε ισάριθμες αναρτήσεις:
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥ TROLL
ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟΝ!
ΑΠΑΙΣΙΟΝ
αθλιο.σαν επιτηδευμενο παιδικο…»το πυον»,πραγαμτικα.αποσυρε το αν γινεται…
λυπουμεθα..πραγματικα λυπουμεθα…
σαν παραπέτασμα μοιάζει.θα το ονομαζα »το πελμα του λόλη»
σπαταλη χρονου.απασχοληση οφθαλμων σε μη-σκιτσα.αναλωνεσαι σε κατι που ειναι βεβαιο οτι δεν εχει αξια.ατεχνα και χωρις λογο υπαρξης.ασχολησου με μουσικη.βαθμος:0
ωδη στη θλιψη ειναι.αλλα και στη σιχασια.κι ετρωγα σουτζουκακια τωρα…αμερικανοτραφης εδω η στιχοπλοκη σου και μαλιστα κατεψυγμενη σαν μεταφρασμενη απο ουγγρο κρεοπωλη.
Η ΠΥΚΝΌΤΗς των γραμμων στο κεντρο,παρ ολιγον να δωσει ενα νοημα,αλλα η υπερβολη εφερε το σχεδιο σε αδιεξοδο.αλλη μια αποτυχημενη αποπειρα σκιτσου.τρεχα γυρευε οχι για τον θεατη μα για την καημενη την τεχνη.κανεις δε θα γυρεψει παντως,να το ξαναδει.βαθμος:1
μα γινηκες κουραστικος…τι τον θες το λυρισμο αφου στο βαθος εισαι υπερκινητικος μεσα στην ευπρεπεια με επιρρεπεια στο σαλο και στο θορυβο γυρω απ τ ονομα σου!4 και πολυ ειναι!
υπερτιμημένο.γιατί να δοθεί ένας τίτλος που προκαταβάλλει σε ανάγνωση σκίτσου που εξασκεί γοητεία στον εφηβικό του εαυτό?παντως εγω με αριστα το δεκα του βανω 4(τεσσερο) και το τιτλοφορω ως απαντηση »ο γκρεμος φτυνει τον κορφο του».
ο τιτλος υπηρετει το στοχο της ταμπελας.το λογοπαιγνιο ατυχες ως προς την ειμαρμενη του.αλλα το σκιτσο δεν υπηρετει κανενα ρευμα.καιγεται μονο του.αδιαφορο κατα 62%.εγω θα το τιτλοφορουσα »το βαρυ σφουγγαρι»
πολυ θεωρητικος με την ποιηση.αρα και γνωστης του τροπου κατασκευης της?ευτυχως αυτοσαρκαζεσαι οπως οφειλες,στο τελος.και ταπεινα αποδεχεσαι την ταπεινοτητα σου…
απο την πολη ερχομαι,και στη κορφη …καμποσος με χιλια δυο επιμαχα στο στηθος κοκορετσα μ εγλυκανε ο τωρινος του Καββαδια ο τοσος ο θερμαστης που με γροικα με σεβας και μ’αρετσα
αυτοεξυπερετουμενη ποιηση δηλαδη σουξε και ριμα.ως τραγουδι με ημερομηνια ληξης θα σταθει.αλλιως τα χει πει και ο καββαδιας αρτιοτερα παλαιοθεν.οχι .οτι δεν θα πουλουσε ακροασεις,μα δε θα διεκδικουσε και ζωην υπερτεραν.ως τραγουδι βαθμοι 8,ως ποιηση 1
διήγημα είναι?παντως ποιηση δεν ειναι.οι baudelaire,καζα,χατζη κλπ πώς αντιθετοι με τον ερωτισμο ,δαγκωματιες και τα τοιαυτα,βρε παιδι?τρικυμια?αγχος?παρεξηγηση?μετεφερε το στα πεζα να βρει μιαν ανταποκριση.
Αν και κοινωνικά πουλιά είναι πολύ επιφυλακτικά και δειλά με τον άνθρωπο και φτεροκοπούν μακριά του, φοβούμενα την κάθε του κίνηση. Μερικά από τα σημαντικότερα είδη που διακρίνονται είναι: Ο Σπιτοσπουργίτης, Passer domesticus Ο Χωραφοσπουργίτης, Passer hispaniolensis Ο Δεντροσπουργίτης, Passer montanus Ο Πετροσπουργίτης, Petronia petronia Ο Λοφιοσπουργίτης, Carpospiza brachydactyla Ο Χιονόστρουθος, Montifringilla nivalis Ο Ερημοσπουργίτης, Passer simplex Ο Ξανθόλαιμος Πετροσπουργίτης, Gymornis xanthocollis Ο Μεσανατολικός Σπουργίτης, Passer moabiticus Το μέγεθός τους κυμαίνεται από 12 –17 εκατοστά και βάρος γύρω στα 40 γραμμάρια. Όλα σχεδόν τα είδη είναι γεροδεμένα, με φαρδύ κεφάλι, βαρύ σκούρο ράμφος που μαυρίζει κατά την αναπαραγωγική περίοδο και καφεκάστανα πόδια. Γενικά έχουν σκοτεινή και μουντή όψη. Το χρώμα του φτερώματός τους είναι γενικά σκούρο καφέ με μαύρες ραβδώσεις στην πλάτη και τα φτερά ενώ έχουν πιο ανοιχτόχρωμη κοιλιά. Κάποια είδη παρουσιάζουν έντονες ραβδώσεις και
Μεγαλεπηβολο.το σκαρι ακινητο. η κορη ως θηλυκος οδυσσεας ασαλευτη.η δευτερη στροφη καταληκτικα πληκτικη.ο τιτλος εξαναγκαστικος -υπερφιαλος!ευγε!ατοπημα μεγα!βαθμος:2
με κερδισε στην αρχη αλλα μετα με κουρασε η μακροσκελης αυτοεπιβεβαιωση ενος ανυπαρκτου προσωπου.η ταυτισις ειναι αδυνατος.μου αποσπα το 6 αλλα θα το προτιμουσα ολιγοστιχον.
φλην-αφηματα.ανηκει στον προθαλαμο της ποιησης,δεν αρκει η στιχοπλοκη και η καταναγκαστικη ριμα.σκεψεις και επιβεβαιωμενες αληθειες που δεν εντυπωσιαζουν.επρεπε ν αφεθει η φλυαρια εξω,τα ενδυματα να πεσουν για να γεννηθει αυτη η φλυαρια ως θεμα ποιητικης.θα το βαλω στην ακρη.
φωνη ιδιαιτερως αισθαντικη,ενδιαφερουσα μελωδια που ομως φλυαρησε σκονταφτοντας στην ανομοιομορφια του καβαφη.οι αμερικανισμοι της κιθαρας στην αρχη ξενιζουν,μα μετα η ωραια μελωδια και η αρκετα καλη οικονομια της φωνης επανω στο ρεον σωμα της μουσικης αποζημιωνει.ναι!βανω 8 και κατι!
Α-ΡΙ-ΣΤΟΥΡ-ΓΗ-ΜΑ.Αν και ακαδημαϊκο,ποσο μοντερνο,ποσο ξυπνιο και ποσο γελαστικο και αυτοσαρκαζομενο.εχεις ενα διαμαντι στη συλλογη σου,αυτοβιογραφικο,ενα τερας δικαιου,μιαν κραυγη που ξυριζει τ αυτια μας.ειναι ποιημα,ειναι δυναμη και αληθεια.10 στα σιγουρα,δυστυχως αριστα για ενα τετοιο θεμα…
ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΟΥ
Πρώτη μου ενέργεια ήτανε όχι να διαγράψω όλ” αυτά τα (σ)χόλια (διότι θα χανόταν και το οποιοδήποτε τεκμήριο  της παραφροσύνης του) αλλά να τ” αποκρύψω δρομολογώντας τα στ” Ανεπιθύμητα, εκτός των τριών τελευταίων, που φαινότανε κάααααπως ουδέτερα (και ούτε καν καλοπροαίρετα – ακόμη και το τελευταίο). Ο λόγος που τα απέκρυψα είν” αυτονόητος: εφόσον είναι αδύνατο, μάταιο και ηλίθιο να πιάσω κουβέντα με δαύτον το θλιβερό απαντώντας του και στα 21 (ολογράφως: είκοσι ένα) θλιβερά σχόλιά του, όφειλα να προστατεύσω τον εαυτό και το έργο μου από τη δημόσια λάσπη του, καθιστώντας την αόρατη από τους απλούς χρήστες, που δε φταίν σε τίποτα να την τρωνε στη μάπα, και που ενδεχομένως ν” αντισχολίαζαν υπερασπιζόμενοί με, έχοντας πάντα μόνο να χάσουν όταν διενέχονται με ανώνυμο και κακοπροαίρετο τρολλ.
   Δεύτερη μου ενέργεια ήτανε ν” απαντήσω στα δύο από τα τρία (σ)χόλια (το άλλο δε χρήζει καν απάντησης), επιχειρώντας να δείξω στο συγκεκριμένο καθώς και σε όλα τα ανώνυμα και κακοπροαίρετα τρολλ τί παθαίνει οποιοσδήποτε αδιαφορεί στην προειδοποίηση της Φόρμας Σχολίων, και η οποία αναγράφει «Να υπενθυμίσω ότι τρολλαρίσματα, μπινελίκια και λοιπές παπαριές διαγράφονται αυτόματα και το τρολλ τρώει αέναο block από τον ιστότοπο.». Οι δύο μου απαντήσεις παρατίθενται ευθύς αμέσως. Και, βέβαια, δεν ανταπαντήθηκαν ποτέ…
Ανώνυμος

Α-ΡΙ-ΣΤΟΥΡ-ΓΗ-ΜΑ.Αν και ακαδημαϊκο,ποσο μοντερνο,ποσο ξυπνιο και ποσο γελαστικο και αυτοσαρκαζομενο.εχεις ενα διαμαντι στη συλλογη σου,αυτοβιογραφικο,ενα τερας δικαιου,μιαν κραυγη που ξυριζει τ αυτια μας.ειναι ποιημα,ειναι δυναμη και αληθεια.10 στα σιγουρα,δυστυχως αριστα για ενα τετοιο θεμα…

Ιστοδεσπότης
Σ” ευχαριστώ. Όσο για τα τα υπόλοιπα ανώνυμα σχόλιά σου, ανώνυμε (σ)χολιαστή περιέρχονται στ” Ανεπιθύμητα όπως και σ” ένα word μαζί με μερικά printscreen για του λόγου το αληθές όταν αποφασίσεις να ζητήσεις το λόγο που διέγραψα το τρολλάρισμά σου. Φαίνεσαι (βασικά: είσαι) κομπλεξικός, κακεντρεχής και nolifer (για να μιλήσω με τον ίδιο politically correct τρόπο που μιλάς). Για κάποιο όμως λόγο ζητάς κουβεντούλα μαζί μου, σαν κάθε τρολλ που σέβεται τον (ανώνυμο) εαυτό του – και θα την έχεις. Κι αφού τόσο ψωνισμένα σχολιάζεις/βαθμολογείς, τσίμπα κι εσύ ένα βαθμό: παίρνεις τα τρία γιατί έχω δει και καλύτερα τρολλ από σένα. Κι επειδή είμαι και χουβαρντάς σήμερα, θ” αφήσω επίσης και το «μεγαλόκαρδο» σχόλιό σου στο «Επέστρεφε» να με διαφημίζει καθώς κι εκείνο στο «Γραφτόματη αφή» διότι κάαααααπως φαινεται πως σχολιάζεις ουδέτερα (ούτε καν καλοπροαίρετα). Δε νιώθεις ευτυχισμένος, ανώνυμε; Αυτό λοιπόν το μήνυμά μου σού δείχνει (και στους λοιπούς επισκέπτες) ότι: – αφενός είσαι ενάμιση τρολλ (δηλαδή ένα τρολλ και μισό) – είσαι ένας σχολιαστής άνευ σημασίας (κάποια στιγμή θα φτιάξω αρθράκι με τα σχόλιά σου και θα γελάσει κι ο κάθε πικραμένος με τα ανώνυμα ψηφιακά μούτρα σου) – θα κρατήσω τα μοναδικά καλοπροαίρετα(…) σχόλιά σου (στο παρόν, στο «Επέστρεφε» και στο «Γραφτόματη αφή») μόνο και μόνο για να αποζημιωθώ για όλα τα υπόλοιπα εκείνα που λερώσανε τον τοίχο μου και που, βεβαίως, πήγαν στον απόπατο του server. Καλά ρε φίλε, αφού είμαι τόσο άχρηστος τί ακριβώς γύρευες σε τόσες σελίδες μου; Κι αφού μπήκες, το μόνο που ήξερες ήταν να κάνεις επίδειξη «καυστικού χιούμορ» και μάλιστα τόσο κακοπροαίρετα; Δηλαδή έφαγες τόση ώρα απλώς για να την πεις και να την μπεις σε κάποιον άσημο/άγνωστο, σωστά; Ο οποίος είναι και για πέταμα, σωστά; Ε είσαι τρολλ ρε ανώνυμε, μόνο που είσαι νέος στο επάγγελμα οπότε, μ” αυτήν την απάντηση σερβιρίσου ψιλοαχνιστή την πρώτη ψηφιακή σφαλιάρα σου και μεγιές. Μπορεί να είσαι Κρητικός. Κριτικός όμως ουχί. Και κρίμα ρε μπαγάσα τις γνώσεις και τις ώρες που “χεις φάει πάνω από βιβλία, τραγούδια, πίνακες και δεν ξέρω “γω τι. Διότι όταν τα “χεις κάνει όλ” αυτά και συνεχίζεις να γίνεσαι θλιβερός και κακοπροαίρετος σημαίνει πως για να σάξεις χρειάζεσαι δραστικότερα μέσα. Όπως το να βρεις μια ζωή ας πούμε, το get a life που λένε και οι αμερικανοθραφείς… Και μιας και μιλάμε για τις «γνώσεις» σου και την «κριτική» σου ιδιότητα (μουχαχαχαχαχαχα): Έχεις σκεφτεί να βάλεις κάνα τόνο; Να βάλεις κάνα κενό μετά τις τελείες και τα κόμματά σου; Έχεις σκεφτεί να βάλεις κάνα κεφαλαίο μετά τις τελείες σου; Εκτός κι αν αυτός ο τρόπος γραφής σου είναι «άποψη», οπότε πάσο(…). Και ΟΚ με τους τόνους – ας πούμε πως είσαι «χειμαρρώδης» γραφιάς που «δεν κολλάει σε συμβατικότητες τη στιγμή που αποσκοπεί απλώς στην έκφραση». Αυτό με τα κενά και τα κεφαλαία, αυτή η «άποψη» άραγε ενδιαφέρεται ή αδιαφορεί για τον αναγνώστη; Τον οποίο οφείλεις να σεβαστείς και να του παρέχεις μια γραφή ευκρινή, μπας και καταλάβει τί σκατά λες; Τέλος πάντων, αν ήταν μόνο αυτό το πρόβλημά στο κεφάλι σου δεν θα “μπαινα στον κόπο να σε γράψω. Για να τελειώνομε: Φρόντισε το πως θ” απαντήσεις, εφόσον θες η απάντησή σου να δημοσιευτεί. Και δε μιλάω μόνο για λεξιλόγιο, μα κυρίως για ύφος. Για αρχή μπορείς απλώς να χαμηλώσεις τη μύτη σου διότι προκαλεί παρακώλυση εναέριων συγκοινωνιών. Αν αυτά τ” ακούς βερεσέ, ανώνυμε, απλώς κράτα στο μυαλό σου πως σύντομα θα έχω και τα στοιχεία σου καθότι δυστυχώς τυγχάνω και υπολογιστάκιας. ΤΡΟΛ-ΛΗ-ΣΤΟΥΡ-ΓΗ-ΜΑ…

 Στο Γραφτόματη αφή
Ανώνυμος
φλην-αφηματα.ανηκει στον προθαλαμο της ποιησης,δεν αρκει η στιχοπλοκη και η καταναγκαστικη ριμα.σκεψεις και επιβεβαιωμενες αληθειες που δεν εντυπωσιαζουν.επρεπε ν αφεθει η φλυαρια εξω,τα ενδυματα να πεσουν για να γεννηθει αυτη η φλυαρια ως θεμα ποιητικης.θα το βαλω στην ακρη.
Ιστοδεσπότης
Πράγματι… πολύτιμη η γνώμη σου… Αν το κοιτούσες και καθόλου μορφολογικά (σε μικροδομές και μακροδομές πχ), λίγο συνταχτικά και αν έριχνες και μια ματιά στην παντέρμη τη στίξη και τις υποδηλώσεις της, θα “ταν ακόμα πιο πολύτιμη. Σ” ευχαριστώ πάντως, μέγα πορτιέρη της τέχνης, που το τοποθετείς στον προθάλαμο της ποίησης… Φαντάσου να του “δινες μια κλωτσιά και να μην έφτανε καν ως τη γειτονιά της… Σ” ευχαριστώ και που το αποκαλείς «φλυαρία», ανώνυμε ιεροεξεταστή. Φαντάσου να το είχες διαβάσει και πάνω από μια φορά, και να το ανέλυες κιόλα, δε θα με ξέπλενε ούτε ο Ιορδάνης… Ευχαριστώ μέγιστε, καθώς και για όλα τα παρόμοια και χειρότερα σχόλια σε άλλες σελίδες. Νιώθω τιμή που εισέβαλαν τα pixel μου στους αμφιβληστροειδείς σου. Θα κορνιζώσω τα καλοπροαίρετα σχόλιά σου σε ασυμπίεστο jpeg, να μη σου πω και σε tiff… Φληναφήματα; Σα δεν έγραψες και Πομφόλυγες που κάνει σετάκι… Να το πάω σε δερματολόγο ή του περνάει και με ενυδατική;

   Τρίτη ενέργεια μου ήτανε να επαναφέρω τις αρχικές Ρυθμίσεις Σχολίων στο μπλογκ, με τις οποίες αφενός δεν μπορεί να σχολιάσει ο οποιοσδήποτε παρά μόνον εγγεγραμμένοι χρήστες του διαδικτύου (δηλαδή που έχουν έστω ένα e-mail ή/και OpedID κτλ), και όπου αφετέρου κανένα σχόλιο δεν δημοσιεύεται εάν δεν εγκριθεί από μένα. Αυτές ήταν και οι αρχικές μου ρυθμίσεις τον πρώτο καιρό του μπλογκ για να αποφύγω ΑΚΡΙΒΩΣ τέτοιες συμπεριφορές. Αργότερα όμως, λόγω ελλιπούς σχολιασμού (και γιατί να το κρύψομεν άλλωστε;) και για να αποφύγω το ενδεχόμενο αποθάρρυνσης των καλοπροαίρετων χρηστών να σχολιάζουν, επέτρεψα να σχολιάζει ο οποιοσδήποτε και το σχόλιό του να δημοσιεύεται αυτόματα και δίχως τη δική μου παρέμβαση. Τα αποτελέσματα τα βλέπετε… και μετράν 21 (ολογράφως: είκοσι ένα) σχόλια από έναν και μόνο ανώνυμο και κακοπροαίρετο χρήστη, ακριβώς εκείνο τον τύπο του χρήστη που δεν επιθυμώ εγώ καθώς και ουδείς άλλος. Από εδώ και πέρα όποιος θέλει να σχολιάζει ή και να (σ)χολιάζει, ας δηλώνει τα στοιχεία του (έστω και ψεύτικα) να είναι φανερά σε όλους, και ας γράφει ό,τι γουστάρει ρισκάροντας να μην δημοσιευτεί τίποτα εφόσον είναι κακοπροαίρετο.
Εδώ να ξεκαθαριστώ: όποιος διαβάσει την αρχική μου σελίδα θα καταλάβει πως το τελευταίο που μ” ενδιαφέρει είναι η θετική κριτική· το πρώτο που μ” ενδιαφέρει είναι η αρνητική μπας και βελτιωθώ. Σε κάθε όμως περίπτωση μ” ενδιαφέρει η Καλοπροαίρετη Κριτική, εκείνη που μπορεί να είναι μεν αρνητική, είναι όμως δε εύστοχη και καταδεικνύει τα λάθη μου ενθαρρύνοντας και όχι αποθαρρύνοντάς με από το στόχο μου: τη βελτίωση. Μια τέτοιου τύπου κριτική ούτε λεξιλογικά ούτε υφολογικά δύναται να διαθέτει την «ποιότητα» αυτής απ” το ανώνυμο και κακοπροαίρετο τρολλ, και στο οποίο είναι «αφιερωμένη» η παρούσα ανάρτηση.
   Τέταρτη και τελευταία ενέργειά μου ήταν να γράψω αυτή την ανάρτηση. Πρώτον για να τη διαβάσει ο ίδιος ο ανώνυμος και κακοπροαίρετος μπας και καταλάβει πως η κάθε πράξη έχει και τις συνέπειές της· δεύτερον για να “χει και μία οριστική μου απάντηση, αν και ήδη την πήρε στα δύο παραπάνω (σ)χόλιά του, και η οποία θα στέκει εσαεί στο διαδίκτυο (ιστοσελίδας και υπογράφοντος θέλοντος) να του θυμίζει τη θλιβερότητά του (του τρολλ)· τρίτον για να υπάρξει σχολιασμός και από άλλους ούτως ώστε να νιώσει το ανώνυμο και κακοπροαίρετο
τρόλλ ακόμα πιο θλιβερό· τέταρτον για να γνωρίζουνε όλοι οι επίδοξοι συνάδελφοί του τι θα αντιμετωπίζουν σε αντίστοιχες απόπειρές τους εδώ· πέμπτον (και κυριότερον) για να γνωρίζουν οι ομοιοπαθούντες μπλόγγερ τι να κάνουν σε αντίστοιχες περιπτώσεις.
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ (Σ)ΧΟΛΙΑ
Σ” αυτή την ενότητα οφείλω να σχολιάσω αναλυτικώς τα (σ)χόλια του ανώνυμου και κακοπροαίρετου τρολλ για να οδηγηθούμε σε κάποια συμπεράσματα, και τα οποία θα εκτεθούν στην αμέσως επόμενη. (Άηντε, ποιός τη χάρη σου θλιβερέ, που σου κάνω και ανάλυση στη λάσπη…).
   Ενθέτω σε αγκύλες τα (σ)χόλια του, και παραθέτω μονολεκτικά ή περιφραστικά το τί υφολογικώς αναδύεται.
ΛΕΞΕΙΣ
[αθλιο, σιχασια, καιγεται, καμποσος] : Τα συμπεράσματα δικά σας
ΦΡΑΣΕΙΣ

[»το πυον»,πραγαμτικα.αποσυρε το αν γινεται…] : Χλεύη + Ειρωνεία + Αποθάρρυνση
[«λυπουμεθα..πραγματικα λυπουμεθα…»] : Σνομπισμός + Απαξίωση + Ειρωνεία

[«θα το ονομαζα »το πελμα του λόλη'»“] : Χλεύη + Δήθεν σούρεαλ χιούμορ

[«μη-σκιτσα», «ειναι βεβαιο οτι δεν εχει αξια», «ατεχνα και χωρις λογο υπαρξης.ασχολησου με μουσικη.βαθμος:0″] : Απαξίωση + Σνομπισμός + Αποθάρρυνση + Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
[«κι ετρωγα σουτζουκακια τωρα», «κατεψυγμενη σαν μεταφρασμενη απο ουγγρο κρεοπωλη»] : Ειρωνεία + Χλεύη + Απαξίωση + Δήθεν σούρεαλ χιούμορ

[«αλλη μια αποτυχημενη αποπειρα σκιτσου.τρεχα γυρευε οχι για τον θεατη μα για την καημενη την τεχνη.κανεις δε θα γυρεψει παντως,να το ξαναδει.βαθμος:1″] : Αποθάρρυνση + Απαξίωση + Σνομπισμός + Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
[«εισαι υπερκινητικος μεσα στην ευπρεπεια με επιρρεπεια στο σαλο και στο θορυβο γυρω απ τ ονομα σου!4 και πολυ ειναι!»] : Επί προσώπου χαρακτηρισμοί/ισχυρισμοί + Απαξίωση + Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
 [«με αριστα το δεκα του βανω 4(τεσσερο) και το τιτλοφορω ως απαντηση »ο γκρεμος φτυνει τον κορφο του».»] : Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;) + Σνομπισμός + Ειρωνεία + Δήθεν σούρεαλ χιούμορ
[αδιαφορο κατα 62%.εγω θα το τιτλοφορουσα »το βαρυ σφουγγαρι»] : Απαξίωση + Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;) + Δήθεν σούρεαλ χιούμορ
[«πολυ θεωρητικος με την ποιηση.αρα και γνωστης του τροπου κατασκευης της?ευτυχως αυτοσαρκαζεσαι οπως οφειλες,στο τελος.και ταπεινα αποδεχεσαι την ταπεινοτητα σου…»] : Ειρωνεία + Σνομπισμός + Χλεύη
[«απο την πολη ερχομαι,και στη κορφη …καμποσος με χιλια δυο επιμαχα στο στηθος κοκορετσα μ εγλυκανε ο τωρινος του Καββαδια ο τοσος ο θερμαστης που με γροικα με σεβας και μ’αρετσα»] : Δήθεν ποιητική ικανότητα + Ειρωνία + Δήθεν σούρεαλ χιούμορ + Κατηγορητικό και ξερόλικο ύφος για επιρροή Καββαδία
[«αυτοεξυπερετουμενη ποιηση», «σουξε και ριμα», «ως τραγουδι με ημερομηνια ληξης θα σταθει.», «τα χει πει και ο καββαδιας», «οχι .οτι δεν θα πουλουσε ακροασεις,μα δε θα διεκδικουσε και ζωην υπερτεραν.ως τραγουδι βαθμοι 8,ως ποιηση 1″] : Επί προσώπου χαρακτηρισμοί/ισχυρισμοί + Απαξίωση + Χλεύη + Κατηγορητικό και ξερόλικο ύφος για επιρροή Καββαδία + Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
[«και τα τοιαυτα,βρε παιδι?», «τρικυμια?αγχος?παρεξηγηση?μετεφερε το στα πεζα να βρει μιαν ανταποκριση.»] : Ειρωνεία + Χλεύη + Σνομπισμός
[«Αν και κοινωνικά πουλιά είναι… …παρουσιάζουν έντονες ραβδώσεις»] : Επεξήγηση: το σχόλιό έγινε στο ποίημα Σπ(ουργ)ίτι με διάθεση ειρωνείας και σπαμμαρίσματος, επικολλώντας απλώς κάποιες άσχετες εγκυκλοπαιδικές γνώσεις για τα σπουργίτια. Αυτό εμπίπτει στην κατηγορία του Δήθεν Σουρεάλ Χιούμορ, όπου ο σχολιαστής απλώς λερώνει μια ανάρτηση για να δείξει ότι έχει και εφευρετικότητα στο τρολλάρισμα
[«!ευγε!ατοπημα μεγα!βαθμος:2″] : Απαξίωση + Ειρωνία + Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
[«μου αποσπα το 6″] : Σνομπισμός + Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
[«ανηκει στον προθαλαμο της ποιησης», «θα το βαλω στην ακρη»] : Σνομπισμός
[«ναι!βανω 8 και κατι!»] : Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
[«10 στα σιγουρα,δυστυχως αριστα για ενα τετοιο θεμα… ] : Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;) + Σνομπισμός
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Πριν προχωρήσω στα πρωτεύοντα ζητήματα θα ήθελα ελαφρώς να σταθώ στο δευτερεύον(;) γεγονός της άθλιας σύνταξης του θλιβερού αυτού τρολλ, που υποτίθεται πως κριτικάρει διαθέτοντας έστω και στοιχειώδεις γραμματικές γνώσεις· η άθλια αυτή σύνταξη έγκειται στα εξής:
- Παντελής έλλειψη τονισμού
- Απόλυτη απουσία κενών μεταξύ φράσεων και προτάσεων, δηλαδή κατόπιν κομμάτων ή κάτω στιγμών.
- Απόλυτη απουσία κεφαλαίων σε αρχές προτάσεων, ή εντός προτάσεων σε λέξεις που ίσως το απαιτούσαν· εξαιρείται ένας «Καββαδίας» (που μετά το μετάνιωσε και ξανάγινε «καββαδίας») . Εξαιρείται επίσης η αρχή ενός (σ)χολίου όπου ο (σ)χολιαστής ξεχάστηκε και έγραψε κεφαλαίο το πρώτο γράμμα – αλλά μάλλον πρόκειται για στιγμιαία γραμματική έκλαμψη.
   Όλα αυτά θα τ” αποδώσω απλώς στην εμπάθεια βιασύνη του να φτύσει τη χολή του σχολιάσει, καθώς επίσης και σε μια τάδε «αντίληψή» του που τού λέει: «Όταν απαξιείς το στόχο σου ν” απαξιείς και το πώς του μιλάς· σιγά να μη χαρίζουμε τόνους, κενά και κεφαλαία στον κάθε άσχετο…».
   Θα μπορούσα και να τα αποδώσω όλ” αυτά στο ότι ο τύπος ίσως και να “χε μπει στη σελίδα μου και να (σ)χολίαζε με κανένα i-κάτι, όπου είναι πιο ζόρικο να βάζεις τόνους, κενά και κεφαλαία. Από την άλλη όμως, τα δακτυλάκια του δίχως κανένα βογκητό ασχοληθήκαν με 21 (ολογράφως: είκοσι μία) αναρτήσεις μου, και ως εκ τούτου δεν θα μπορούσα να αποδώσω τη θλιβερή του γραφή στην κόπωση. Απ” τις 21 (ολογράφως: είκοσι μία) αναρτήσεις εξαιρείται εκείνη όπου το (σ)χόλιο έγινε με copy-paste από αλλού, γι” αυτό και υπάρχουν κεφαλαία στις αρχές των προτάσεων, κενά μεταξύ φράσεων/προτάσεων όπως και κανονικότατοι τόνοι.
   Αυτός, επίσης, ο τρόπος «γραφής» του τύπου αυτού (πλην copy-paste) θυμίζει την «άποψη» κάποιων να προσπαθούνε να γράφουνε όπως οι Αρχαίοι Έλληνες πρόγονοί τους, δηλαδή δίχως στίξη και κενά μεταξύ φράσεων και προτάσεων. Ο συγκεκριμένος (σ)χολιαστής επιχειρεί να είναι λίγο πιο «δημοτικιστής» από τους παραπάνω, αναγνωρίζοντας πως άμα γράψει κι εκείνος έτσι, λίγοι θα καταλάβουν τί λέει (όχι ότι έτσι κατάλαβαν αλλά λέμε τώρα…), και επίσης αναγνωρίζοντας ότι η μόνη προσωπική του σχέση με την Αρχαία Ελλάδα είναι ο Λύκων, ο Μέλητος και ο Άνυτος.
   Απ” όλα το παραπάνω έχουμε το συμπέρασμα ότι ο τύπος απαξιεί τόσο το στόχο του (εμένα· όχι το έργο μου) όσο και οποιονδήποτε άλλο (προσπαθήσει να) διαβάσει τη γραφή του, παραβιάζοντας έτσι έναν θεμελιώδη νόμο της Γλωσσολογίας ο οποίος καλείται «Νόμος της προφύλαξης», δηλαδή το να μπορεί ο άλλος να καταλαβαίνει τι σκατά του λες και του γράφεις. Αυτό είναι και ένα πρώτο-πρώτο δείγμα αγένειας και έλλειψης κοινωνικής νοημοσύνης, στοιχεία τα οποία και θα απαντηθούν διευρυμένα παρακάτω.
   Πάμε όμως τώρα στα πρωτεύοντα, στα σοβαρά, σ” εκείνα που διαφαίνονται από τα σημαίνοντα και όχι τόσο απ” τα σημαινόμενα.
   Πρώτον και κύριον: Ο τύπος, δηλαδή το ανώνυμο και κακοπροαίρετο τρολλ, έκατσε και σχολίασε 21 (ολογράφως: είκοσι μία) αναρτήσεις μου, πράγμα το οποίο (αν μη, τί άλλο;) φανερώνει ύποπτη επιμονή είτε στο άτομό μου είτε στο έργο μου· δεν θέλω να πιστέψω πως είναι γνωστός μου, διότι θα τον ανακαλύψω και θα υποστεί τις ανάλογες συνέπειες· ούτε θέλω να πιστέψω ότι είναι κάποιος άγνωστός μου με εμπάθεια προς εμένα, διότι κι ετούτος θ” ανακαλυφθεί και θα υποστεί τις ανάλογες συνέπειες. Απ” όσο γνωρίζω δεν έχω εχθρούς (αλλά μόλις ανακάλυψα τον πρώτο). Θα υποθέσω λοιπόν ότι ο τύπος διαθέτει καχύποπτη επιμονή (και επίμονη καχυποψία) προς το έργο μου, δηλαδή θεωρεί πως το έργο μου υποβιβάζει την τέχνη, και ότι ανθρώποι σαν κι εμένα θα ‘πρεπε καλύτερα να δουλεύουν οικοδομή, να πλένουν αμάξια, να μεταφέρουν αποσκευές ή να εξοντώνονται σ” εργοστάσια· παρεμπιπτόντως όλ’ αυτά τα “χω κάνει, κι όμως πάραυτα συνεχίζω και ασχολούμαι με την τέχνη. Ποιά τέχνη; Τη δική του Τέχνη! που του ανήκει αποκλειστικά! και την οποία ως τσιφλίκι του οφείλει να υπερασπιστεί μ” αυτά τα λίγα που κουβαλάει ο εγκέφαλός του (και το συντακτικό του) κρυμμένος πίσω απ” τη διαδικτυακή του ανωνυμία, και εναντίον των «άθλιων», «σιχαμένων», «καμένων» και «καμπόσων» «σουξεδιάρηδων» «κλώνων του Καββαδία». Απ” όλα τα παραπάνω, λοιπόν, συμπεραίνω ότι πρόκειται για άνθρωπο με τεράαααααστια κόμπλεξ, και τα οποία του βγαίνουν στο μοναδικό στίβο μάχης που (δήθεν) μπορεί ν” ανταποκριθεί με κάποια σχετική ασφάλεια: στην ανώνυμη «κριτική τέχνης». Μιλάμε λοιπόν εν πρώτοις για κομπλεξικό άνθρωπο που δεν τον νοιάζει αν γίνεται ρόμπα -έστω και ανώνυμα- που θα τον κράξουν, και που τα πάμπολα bytes του κραξίματος που του ρίχνω θα μείνουν εσαεί δημοσιευμένα να του θυμίζουν πόσο επιπόλαια και κομπλεξικά (άγεται και) φέρεται.
   Κατά δεύτερον, βάσει τον μονολεκτικών ή συνοπτικών συμπερασμάτων της προηγούμενης ενότητας, πάμε τώρα να εξετάσουμε και αριθμητικά τις «αρετές» του εκείνες που υπερτερούν· έχουμε και λέμε:
Στα 21 (ολογράφως: είκοσι ένα) (σ)χόλιά του έχουμε:
- 10 φορές Βαθμολόγηση (υπό ποία ιδιότητα;)
- 9 φορές το Σνομπισμό
- 8 φορές την Απαξίωση
- 7 φορές την Ειρωνεία
- 6 φορές τη Χλεύη
- 6 φορές το Δήθεν Σούρεαλ Χιούμορ
- 3 φορές την Αποθάρρυνση
- 2 φορές Επί προσώπου χαρακτηρισμούς/ισχυρισμούς
- 2 φορές Κατηγορητικό και ξερόλικο ύφος για επιρροή μου από Καββαδία
- 1 φορά Δήθεν ποιητική ικανότητα
   Στο (σ)χολιασμό λοιπόν του ανώνυμου και κακοπροαίρετου τρολλ έχουμε 10 (ολογράφως: δέκα) διαφορετικές υφολογικές τεχνικές δολιοφθοράς. Να επαναλάβω: μέσα στις 21 (ολογράφως: είκοσι μία) αναρτήσεις που (σ)χολίασε το ανώνυμο και κακοπροαίρετο τρολλ, έχουμε 10 (ολογράφως: δέκα) διαφορετικές τεχνικές δολιοφθοράς. Οι ποσότητες λοιπόν αυτές με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η κριτική που  -δήθεν- αποπειράθηκε ο (σ)χολιαστής αυτός είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ. Και το συμπέρασμα αυτό επιμένει να με υποψιάζει ότι ο εν λόγω τύπος έχει μάλλον προσωπικά μαζί μου – και τα οποία πολύ θα ήθελα να μάθω. Αρνούμαι όμως, ως μη κακοπροαίρετος, να συνωμοσιολογήσω περαιτέρω, και έτσι απλώς υιοθετώ την εξήγηση του υπερκομπλεξικού ατόμου που επιτίθεται ανώνυμα και κακοπροαίρετα αδιαφορώντας στο που θα οδηγήσει όλο αυτό.
   Χρησιμοποιώντας την παραπάνω λίστα με τα 10 (ολογράφως: δέκα) στοιχεία του (σ)χολιασμού του, θα αποπειραθώ κάποιες ριζικότερες κρίσεις (μην κατακρίνεις για να μην κριθείς…) απέναντι στο άτομό του. Βέβαια, άτομο είναι κάτι που δεν έχει τμήματα, κάτι αδιάσπαστο, ενώ εδώ έχουμε να μελετήσουμε μία μάλλον πλήρως κατακερματισμένη προσωπικότητα. Όπως και να “χει, οι εν λόγω κρίσεις έχουν ως εξής:
- Το συγκεκριμένο άτομο παρουσιάζει υπέρμετρη τάση προς βαθμολόγηση των άλλων· ειδικά εάν κάτι τέτοιο δεν του ζητείται ή δεν απαιτείται εν προκειμένω (από πότε βαθμολογούνται τα ποιήματα, τα σχέδια και τα τραγούδια ενός άσημου δημιουργού από έναν άσημο «κριτικό»;)· δείγμα έπαρσης και κομπλεξισμού.
-  Είναι σνομπ· δείγμα έπαρσης.
- Είναι απαξιωτικός· δείγμα απολυταρχισμού άρα παθολογίας και κομπλεξισμού.
- Είναι είρων· δείγμα αγένειας και έλλειψης συναισθηματικής νοημοσύνης.
- Είναι χλευαστικός· ομοίως δείγμα αγένειας και έλλειψης συναισθηματικής νοημοσύνης.
- Θεωρεί πως έχει χιούμορ, και δη σουρεαλιστικό· στην περίπτωση που αυτό συνδυαστεί με τα υπόλοιπα εννιά στοιχεία, συναποτελεί δείγμα κομπλεξισμού και έπαρσης, καθότιν το σούρεαλ χιούμορ απαιτεί περισσότερα λογικά και φαντασιακά κότσια από το ρεαλιστικό.
- Είναι αποθαρρυντικός· δείγμα κομπλεξισμού και έλλειψης συναισθηματικής νοημοσύνης· πολύ πιθανόν να τον αποθαρρύνει ο περίγυρός του ήδη απ” όταν ήταν παιδί – πρακτική που μου φαίνεται απολύτως απαραίτητα άμα έχεις να κάνεις με ξερόλα…
- Αποδίδει επί προσώπου χαρακτηρισμούς/ισχυρισμούς· δείγμα αγένειας, εμπάθειας και ελλιπούς ψυχραιμίας, αφού πάντα οφείλουμε να σχολιάζουμε το έργο και όχι τον εργάτη.
- Είναι κατηγορη(μα)τικός και ξερόλας απέναντι στις οιεσδήποτε επιρροές του δημιουργού, ανηλεώς αδιαφορώντας για το ότι ουδείς στερείται επιρροών, ακόμη δε και αφανών. Εδώ υπάρχει λοιπόν ξανά δείγμα κομπλεξισμού και έπαρσης.
- Θεωρεί πως διαθέτει ποιητική ικανότητα. Ακόμη και αν ετούτο ισχύει, θα μπορούσε να μην (σ)χολιάζει ανώνυμα αλλά επώνυμα, και να ενθέσει αντιπαραθετικά και κάποιες πηγές με το δικό του έργο, εάν κάτι τέτοιο υπάρχει· εδώ παρατηρείται δείγμα ελλιπούς αυτοπεποίθησης, άρα ξανά κομπλεξισμού.
   Από την αμέσως παραπάνω λίστα συμπεραίνουμε πως σ’ αυτό το ανώνυμο και κακοπροαίρετο τρολλ υπερτερούνε κατά σειρά τα εξής χαρακτηριστικά: έπαρση, κομπλεξισμός (συμπλεγματικότητα), αγένεια, έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης, εμπάθεια και έλλειψη ψυχραιμίας. Γενικώς λοιπόν, κρίνοντας από τη γραφή και την έκφρασή του, μπορούμε να εντοπίσουμε 6 (ολογράφως: έξι) προβληματικά χαρακτηριστικά στη διαδικτυακή συμπεριφορά του εν λόγω χρήστη/ατόμου, και τα οποία ενδεχομένως να ενεργοποιούνται/εκτονώνονται μοναχά στο ίντερνετ, ή ακόμα και να παρατηρούνται στην πραγματική του ζωή. Εν πρώτοις το στοιχείο της έπαρσης φαίνεται ν” αντιφάσκει εκείνου της συμπλεγματικότητας, αφού (συνήθως) τα συμπλεγματικά άτομα υιοθετούν μια κατά κανόνα συνεσταλμένη και μετριοπαθή έκφραση. Ενδεχομένως όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με εκείνο το είδος έπαρσης που αποφασίζει ν” αντισταθεί στα δεινά της συμπλεγματικής του συστολής, άρα να έχουμε να κάνουμε με διεσταλμένη συμπλεγματικότητα (δηλαδή την πλέον επικίνδυνη). Η δε αγένεια προδίδει άτομο ελλιπούς παιδείας (όχι εκπαίδευσης – άλλο πράμα ετούτο) γεγονός που αρχικά δείχνει ν” αντιφάσκει του αναντίρρητου ότι το εν λόγω άτομο έχει πράγματι ασχοληθεί με τις τέχνες· αλλά τί να το κάνεις εφόσον απλώς καταναλώνεις Τέχνη για το υπερτροφικό σου και ξερόλικο εγώ αντί μ” Εκείνη να εκλεπτύνεις την ψυχή σου; Ομοίως, η έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης φαίνεται ν’ αντιτίθεται στην καλλιτεχνική εντρύφησή του. Αλλά τί να το κάνεις όταν με την Τέχνη διογκώνεις μοναχά το μυαλό(;) σου και όχι την καρδιά σου; Ακολούθως, η εμπάθεια και η έλλειψη ψυχραιμίας μπορούνε κάλλιστα να αποδοθούν σ’ εκείνη την περίπτωση συμπλεγματικότητας όπου τα έχεις (συ)μπλέξει τόσο μέσα σου, που το μυαλό και η ψυχή σου αδυνατούνε να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις οποιεσδήποτε προσλαμβάνουσες.
Ένας γενικός λοιπόν χαρακτηρισμός του συγκεκριμένου ανώνυμου και κακοπροαίρετου τρολλ θα ήταν εκείνος του επηρμένου, συμπλεγματικού, αγενούς και εμπαθούς, με ελλιπή αυτοπεποίθηση και συναισθηματική νοημοσύνη. Κατά συνέπεια, ενός κοινωνικά προβληματικού (ιδιαίτερα προβληματικού, εξάκις προβληματικού) χρήστη διαδικτύου. Στον χαρακτηρισμό αυτό έρχεται να προστεθεί και το θράσος, άρα η έλλειψη κοινωνικής νοημοσύνης· διότι μονάχα ένας κοινωνικά α(συ)ναίσθητος θα (σ)χολίαζε ανώνυμα και με 10 (ολογράφως: δέκα) τεχνικές επίθεσης επάνω σε 21 (ολογράφως: είκοσι μία) δημιουργίες ενός ασήμου κι αγνώστου. Το δε καθαυτό γεγονός της ανωνυμίας το παρουσιάζουν οι ευθυνόφοβοι και εν γένει οι φοβικοί, οι προσωπικώς και κοινωνικώς ανώριμοι άνθρωποι, όσοι τρέμουνε τις συνέπειες των πράξεών τους, πόσω δε των επώνυμως επισεσημασμένων, όπως στην παρούσα ανάρτηση εφεξής. Ετούτο το τελευταίο χαρακτηριστικό εμπίπτει βεβαίως στο ευρύτερο χαρακτηριστικό της ήδη καταδεδειγμένης ελλιπούς αυτοπεποίθησης.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Σ” αυτόν λοιπόν τον επηρμένο, συμπλεγματικό, αγενή, εμπαθή, ελλιπούς αυτοπεποίθησης, ελλιπούς συναισθηματικής νοημοσύνης και ελλιπούς κοινωνικής νοημοσύνης χρήστη διαδικτύου είναι «αφιερωμένο» το εν λόγω άρθρο, μπας και -στην περίπτωση που έχω δίκιο- δει γραμμένα μπροστά του τα ριζικά ζητήματα που οφείλει να επιλύσει, μπας και σταματήσει να συμπεριφέρεται καταστροφικά προς τους λοιπούς δικτυοχρήστες, ίσως και προς τον εαυτό του. Το άρθρο αυτό είναι, επίσης, «αφιερωμένο» σε όσους όμοιούς του αρέσκονται ομοίως να λασπώνουνε ξένες σελίδες και ξένες προσπάθειες.
 Το άρθρο είναι, τέλος, αφιερωμένο σε όλους εκείνους τους μπλόγγερ και δικτυοχρήστες που δέχονται επιθέσεις από ανώνυμα και κακοπροαίρετα τρολλ (διότι υπάρχουν και ανώνυμα καλοπροαίρετα τρολλ, επώνυμα καλοπροαίρετα τρολλ, όπως και επώνυμα κακοπροαίρετα τρολλ), και για να έχουνε μιαν ιδέα για το πως περίπου θα μπορούσαν να ενεργήσουν για να νιώθουνε λιγότερο ανήμποροι μπροστά σε τέτοια άτομα και φαινόμενα.

Οφείλουμε όλοι ένα ευχαριστώ σ’ αυτόν τον θλιβερό για το γέλιο που χαρίζει σ’ όσους χιλιάδες θα διαβάσουν από τώρα και στο εξής  τα καλιμέντα του, και για την ευκαιρία να ετοιμάσω αυτή τη χρησιμότατη ανάρτηση.

Υ.Γ.: Ποιός τη χάρη σου μπαγάσα…. Το Word αυτή τη στιγμή μετράει 12 σελίδες (6*2), 25.866 χαρακτήρες (χωρίς τα κενά) και 4560 λέξεις. Αυτό το τελευταίο σημαίνει 7*666-66-6*6. Αυτή τη στιγμή ψάχνεις κομπιουτεράκι…

Πες το

To email σου δεν φανερώνεται. Όπου * γράφεις υποχρεωτικά.

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>