Τι 'ν' αυτό το μπλονγκ

Πολλά λόγια για μένα:
Καψούρης της ΆλφαΒήτου, του DoReMi και του ΠράσιναΚόκκιναΚίτριναΜπλε.

Με λίγα λόγι” ακόμα: αγαπάω γραφή, μουσική και ζωγραφική.

- Έχω ως εκ τούτου ολοκληρώσει πεζά και οχήματα και έχω ανοίξει χίλια μέτωπα μ” ανολοκλήρωτα δοκίμια, μυθιστορήματα κτλ. Επίσης έχω αλφαβητάρει σε έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά, όπως και σε ποικίλης ύλης (χασμουρωδία να γίνεται…) διχτοσελίδες· κάποια από τα παραπάνω θα τα βρεις εδώ κι εδώ. Επίσης άμα θες να γελάσει το χειλάκι σου, να πας εδώ. Και άμα είσαι και μερακλής, υπάρχει κι ο Δεκαπενταΐαμβος.
– Ομοίως, έχω ολοκληρώσει συνθέσεις και τράγουδα, και έχω θεμελιώσει αρκετά project του Cubase που περιμένουν να δεηθώ να τα χτίσω. Επίσης έχω σκαριφήσει κάτι soundesign και τέθοια.
– Ξαναομοίως, έχω ξύσει μολυβίες, μπλαβιές και μελανιές, ολοκληρωμένες ή μη.

Το σύνολο του εδώ καλλιτεχνικού μου έργου (δηλαδή άπαντα πλην Άρθροψης, Έρευνας και Χαβαλέως), αρθρώνεται σε τέσσερα (α)διάκριτά μέρη, με τέσσερις διαφορετικές(;) συλλογές: τη συλλογή πεζών, τη συλλογή ποιημάτων, τη συλλογή τραγουδιών και τη συλλογή σχεδίων· δηλαδή με «Τα λιμπρέτα των ψυχών», «Τα κονσέρτα των ψυχών», «Τα κρεσέντα των ψυχών» και «Τα πορτρέτα των ψυχών». Τα τέσσερα αυτά «…τα των ψυχών» συνιστούν τους τέσσερις άξονες του έργου μου, που δεν είναι τίποτ” άλλο από απλές λέξεις, νότες και γραμμές. Να σημειωθεί ότι τα παρόντα κείμενα τα θεωρώ οριστικά, και εφόσον το καθένα τους έχει περάσει διακόσια κόσκινα όλ” αυτά τα χρόνια κι έως σήμερα. Επίσης θεωρώ οριστικό τον τρόπο έκφρασης και γραφής μου, εφόσον κι εκείνος έχει διαβεί άλλα τόσα κόσκινα και σουρωτήρια. ΟΚ, μη λέω και μεγάλες κουβέντες, μπορεί σε μερικά χρόνια να αναθεωρήσω τα πάντα και να το παίζω «Γενιά του ’30» ή «Παρνασσιστής«. Εύχομαι να μην καταντήσω ένας τέτοιος. Ευχήσου το μου κι εσύ.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, και από την συνεπακόλουθη ανάγκη μου να αναπτύξω την προσωπική έκφραση και γραφή μου, σε πολλά κείμενα μου (ιδίως στα λογοτεχνικά) θα συναντήσεις -τοπικά- κάποια μη συμβατική χρήση των παγιωμένων γραμματικών κανόνων. Ετούτη αναπτύχθηκε για να ενισχύει (κατά το δυνατόν) την ηχητικότητα και προφορικότητα του γραπτού μου λόγου, και αποτελεί και την προσωπική μου αντίληψη  περί στίξεως, τονισμού και ορθογραφίας. Επίσης κάπου-κάπου θα παρατηρήσεις και ορθογραφικά λάθη: δεν υπάρχει κανένα ορθογραφικό λάθος· αφενός διότι έχω φάει τα μούτρα μου χρόοοοονια τώρα να μελετώ ορθογραφία και ετυμολογία, αφετέρου διότι έχω Διορθωτή στον browser μου (χα!), οπότε, και να θέλω, αδυνατώ να κάνω λάθος, ακόμη και αν ο ίδιος ο Διορθωτής έχει κάποια σπάνια λάθη. Οποιοδήποτε λοιπόν ορθογραφικό λάθος μου εντοπίσεις δέν είναι ορθογραφικό αλλά είτε αποτέλεσμα λεξιπλασίας, είτε πολυσημίας, είτε ιδιωματισμού είτε βλέπε το παραπάνω λινκ. Για παράδειγμα, το «Σκαροίκυμα» έχει μέσα του τέσσερις λέξεις: σκαρί, σκαρίφημα, κύμα και οίκημα· ορθογραφικώς είναι απαράδεκτο ένα «Σκαροίκυμα»: όμως αδιαφορώ για την ορθογραφία όσο και αν τη φροντίζω. Ομοίως το «άγνοστη» στην «Εις εύτοπον απαγωγή» ορίζει μια άγνωστη, αγνή και άνοστη βουνοκορφή. Βέβαια μη σου πάρω και όρκο για πάντοτε συνειδητές ανορθογραφίες: διότι όσο κι αν έχω διαβάσει εκατοντάδες φορές το κάθε μου γραφτό, όσο κι αν έχω ξαναφτιάξει το καθένα δεκάδες φορές, δεν παύω να μην είμαι και άσφαλτος, όπως κι η λαίδη. Οπότε έτσι και βρεις κάνα ξόφθαλμο typo, σφύρα μου το σε σχόλιο (δε μιλάω εδώ για τόνους και μαλακίες). Τέλος, ούτε συντακτικά λάθη θα βρεις, διότι ακόμη κι αυτό θα “ν” αποτέλεσμα ιδιωματισμού, πιθανότατα κρητικού, και ο οποίος κάποιες φορές κάνει και παραουργιές (κατά την πάγια Γραμματική). Τέλος μ” αυτά· παμ” παρακάτω τώρα.

Πού “σαι, ψηλέ: άμα σε πιάνει καρσιλαμάς στο στομάχι που μιλάω για «ποίηση», για «ποιήματά μου» κλπ, που τολμώ να χρησιμοποιώ τέτοια ανυπέρβλητη και απρόσιτη στον αμύητο έννοια, σε γράφω με απόλυτο θράσος στα τέτοια μου και τρέχα σε άλλο site να διαρρήξεις τα ιμάτιά σου: οι λέξεις είναι για να συνεννογιόμαστε και να μη σπαταλώνται. Αντί για «Ποίηση» θα μπορούσα να κοτσάρω ξεκαρφέ ακορντεόν του τύπου «Κάτι σαν ποιήματα» ή «Ποιητικές απόπειρες» και οποιαδήποτε άλλη μετριοφρονοπάθεια· δεν είμαι όμως μετριοφρονοπαθής. Και άμα τη θες την ασεβή μου γνώμη: ναι· θαρρώ πως· είμαι σχεδόν βέβαιος πως είναι ποιήματα εκείνα που “γράφω, ότι είναι (ή ότι έχει) ποίηση αυτό που χαράσσω. Τώρα, αν είναι *οίηση με π ή με Π, σ” αφήνω δικό σου το αστεράκι να το δουλέψεις, και άμα γουστάρεις σβήσε και ολάκερη τη λέξη. Δεν έχουμε παρά παρά να  το συζητήσουμε: χεράκια στο πληχτρολόι λοιπόν, και σχολιανό. Μερσί.

Επιστρέφοντας έχω να πω ότι ετούτο λοιπόν το μπλονγκ, συλλέγει το καλύτερό υλικό από τα έως άνω χόμπι και πάθη μου και το πετάει φάτσα-φόρα στις οθόνες και τα ηχεία του λαού. Ψάξου λοιπόν σε όλες τις δοσμένες λίνκες ή στο μενιού. Και μιας και μιλώντας για λίνκες, θα δεις πολλές εμφωλευμένες στα γραφτά μου, και οι οποίες είναι (πάντοτε) δικές μου, και σχετίζονται ευθέως μ” εκείνα που μπλαβίζουν· αν για παράδειγμα δεις σε κάποιο γραφτό μου (πεζό, ποίημα, άρθροψη κτλ) μπλαβισμένη μια πρόταση, πα” να πει πως πατάς και σε οδηγεί (σε ξέχωρη καρτέλα) σε άλλο γραφτό μου, όπου η συγκεκριμένη φράση ή έννοια αποτελεί το καθαυτό αντικείμενό της είτε σχετίζεται ευθέως. Εξαιρούνται (προφανώς) οι λίνκες στις έρευνες, και που είναι οι αξιοπιστότερες διαθέσιμες. Έχε στο νου σου πως η έρευνα μου για τον Demetrio Stratos ανοίγει σε τελείως ξεχωριστή ιστοσελίδα, αφιερωμένη αποκλειστικά στη ζωή και το έργο του Τεράστιου αυτού Ερμηνευτή. Τη σελίδα την έφτιαξα με τα δαχτυλάκια μου, όπως εγώ έκανα και την πεντάχρονη έρευνα, και η οποία ευτυχώς φέρει τις ανεκτίμητες ευλογίες της χήρας του Demetrio Stratos, κυρίας Daniela Ronconi, όταν πληροφορήθηκε για τη δημοσίευσή της.

Όσον αφορά στο ντεκόρ, άμα σου φαίνεται λίγο ασοβάντιστο κι αδιακόσμητο το site μου από φρούφρού κι αρώματα, φωτογραφίες, κόλπα, εφέ, βατράχια κτλ, είναι που δε σκαμπάζω από CSS, HTML, παραμετροποιήσεις, σούξουμούξου κτλ, κι επίσης που δε θέλω να στο “χω λατέρνα το site και να μην ξέρεις που κλικάς και που βρίσκεσαι. Αντίθετως, θαρρώ πως εάν το περιεχόμενο του έχει αξία, είναι επαρκές για να καταστήσει τη φιλοξενία σου εδώ από συμπαθητική έως αξιόλογη. Άμα πάλι ψάχνεις για site λατέρνα, να φύγετε, να πάτ” αλλού…
Παρόλαυτά, επειδή αγαπάω απείρως τη χειρογραφή, και ειδικά την καλλιγραφή, κάποια στιγμή αποφάσισα πως θέλω τελικά «Τα κονσέρτα των ψυχών», η ποιητική μου συλλογή, να τυπωθούν ακριβώς όπως γεννηθήκανε: στο χαρτί, χειρόγραφα (ΟΚ, κάποια γεννήθηκαν στο PC). Ετούτο σημαίνει ότι μπήκα στον τεράστιο κόπο να κάτσω να τα καλλιγραφήσω (και αναδιαμορφώσω) ούτωσώστε να περάσω όσο γίνεται ακριβώς εκείνο που είχα στο μυαλό μου. Ετούτο έχει σχέση με τη μορφή των γραμμάτων, τις αποστάσεις των λέξεων, τις αποστάσεις γραμμών, τα διάκενα, και ένα σωρό άλλα που θα έδιναν στον αναγνώστη ακριβώς εκείνο που ήθελα να του δώσω, και μάλιστα με τον πλέον προσωπικό τρόπο: σαν να του στέλνω ένα γράμμα, σαν να διαβάζει το ημερολόγιό μου. Καλοί οι τυπογραφικοί χαρακτήρες, καλές οι γραμματοσειρές, όμως όλα τα γράμματα και τα στίγματα είναι ίδια, πρόκειται για ένα επίπεδο και μηχανικό πράγμα που πόρρω απέχει από το ζωντανό στοιχείο ενός ανθρώπινου χεριού που έκατσε με φιλοτιμία να καλλιγραφήσει ευανάγνωστα τους κόπους και τη σοδειά τόσων χρόνων. Ετούτη η χειρογραφή έγινε μονάχα για τα ποιήματά μου, διότι πρόκειται σύντομα να τυπωθούν σε βιβλίο που θα το κάνω δώρο σε πολύ ιδιαίτερους ανθρώπους και που δεν θα το πουλήσω ποτέ. Επίσης τα ποιήματα είναι μόνο εκατό σελίδες που χειρογράφησα, ενώ αν έκανα το ίδιο στα πεζά μου με τις πολλές εκατοντάδες σελίδες, θα τελείωνα σε εκατό χρόνια και με το χέρι σπασμένο. Οπότε προς το παρόν τα πεζά μου θα παραμείνουν δαχτυλογραφημένα μέχρι νεοτέρας (χιλιετίας). Όμως όσο μπορούσα, το site μου το γέμισα με χειρόγραφα και χειροσχέδια· πχ το λογότυπο είναι χειρόγραφο· το εικονίδιο της ιστοσελίδας Favicon είναι χειρόγραφο· το ενιαίο φόντο είναι υπερμεγέθυνση σπαράγματος σχεδιού μου· ομοίως, τα φόντα στα βίντεό μου είναι κι αυτά μεγεθύνσεις σπαραγμάτων από σχέδιά μου· το Μενού είναι χειρόγραφο όπως και οι τίτλοι των σελίδων και των ποιημάτων. Όσο μπορούσα λοιπόν, τελικά έδωσα  εμφάνιση και διακόσμηση σ” αυτό το site δίχως να καταφεύγω σε CSS και μπούρδες· και πάν” απ” όλα: ανθρώπινο τόνο.

Για περίπου τον ίδιο λόγο η ιστοσελίδα μου χρησιμοποιεί (θα το “χεις ήδη προσέξει) ως επί το πλείστον (και όσο γίνεται) τον ενικό· τόσο στα κείμενα όσο και -κυρίως- στον σχολιασμό. Σε τούτο τον προσωπικό μου χώρο δεν χρησιμοποιώ (όσο με παίρνει) την προσχηματική και απωθητική αβρότητα του πληθυντικού. Σε ιστοσελίδες τρίτων θα τον χρησιμοποιήσω, εδώ όμως όχι, δεν πα” να μου μιλά κι ο πάπας. Έχω σιχαθεί στο δρόμο, στις υπηρεσίες, στα μαγαζιά κτλ να χρησιμοποιώ ετούτο το σκαταραμένο όπλο που τάχα δηλώνει σεβασμό, λες και με τα ίδια τα λόγια και το ύφος δεν γίνεται να δείξεις σεβασμό, παρά μόνον με τον αριθμό απεύθυνσης. Ό,ποιος και αν να “σαι (όοοο,τι και να “σαι), δε μπα να “σαι πιτσιρικάς που μιλάει δειλά κι όπως του μάθαν στο σχολείο, ή ενήλιξ που μιλά προσεκτικά και μετρημένα: όποιος και να “σαι μίλα μου στον ενικό. Εξαιρούνται απευθύνσεις σε πολύ αξιοσέβαστες περιπτώσεις ανθρώπων, και όπου ο πληθυντικός μου θα υποδηλώνει καθαρότατη και γονυπετότατη υπόκλιση – πράγμα που σπανίως κάνω, δεν πα” να “ναι κι ο πάπας που λέγαμε.

Επειδή ο οικοδεσπότης (η αφεντιά μου) είμαι παρτάκιας, και επειδή το διαδίχτυ είν” ένα υπερχάωμα όπου έτσι κι ανεβάσεις κάτι τράβα μετά να το μαζεύεις, και επειδή πολλά γίνονται και ακόμα περισσότερα κλέβονται, και επειδή δεν έχω λόγο να μπλέξω με τη δημιουργία και διαχείριση εκατόν δεκαεφτά λογαριασμών σε ισάριθμες ιστοσελίδες, και επειδή δεν έχω λόγο ν” ανεβάζω αλλού το υλικό μου εφόσον πληρώνω ιστοσελίδα ακριβώς για να έχω δικό μου χώρο, ως εκ τούτου όλο μου το πολυμεσικό υλικό (τραγούδια, βίντεο και φωτογραφίες) είναι ανεβασμένο εδώ και πουθενά αλλού. Λόγω αυτού, τα βίντεο αργούν μισό λεπτάκι να φορτώσουν. Οπότε πάτα τους το play, σέρφαρε, και σε λιγάκι παίζουν κανονικά. Μ” αυτά και μ” αυτά, εδώ δεν θα βρεις τίποτα ενσωματωμένο από Youtube, Instagram, Soundcloud και λοιπά μπάχαλα. Και επειδή δεν θέλω να κυκλοφορεί το υλικό μου ό,που να “ναι αλλά μονάχα εδώ, έχει απενεργοποιηθεί και η ενσωμάτωση (embedding) για τα βίντεο-τραγούδια. Ομοίως έχει απενεργοποιηθεί και το δεξί κλικ και η αποθήκευση για τα χειροσχέδιά μου όπως και σε ολόκληρο το site. Όλα ετούτα σημαίνουν πως εάν κάποιος θέλει να ποστάρει αλλού κάποιο υλικό μου, ας χρησιμοποιήσει απλώς το λινκ της σελίδας που του άρεσε ουτωσώστε να οδηγήσει και άλλους στην ιστοσελίδα μου, αυτός είν” ο σκοπός. Επίσης σημαίνει πως εάν κάποιος θέλει να αντιγράψει απόσπασμα από κείμενό μου τρώει τάπα: πολλά κλέβονται, πολλά κυκλοφορούν, πολλά ποστάρονται σαν να τα “γραψε ο ίδιος κλέφτης και δίχως κανένα αρχικό λινκ ή έστω όνομα δημιουργού· ας πάρουν όλοι αυτοί τα αναπαραγωγικά μου όργανα· και αν πραγματικά είναι κάποιος μερακλής και θέλει πράγματι να γνωστοποιήσει κάτι δικό μου σε άλλους (έν” απόσπασμα, μια τεμπελοφιλοσοφία, ένα ποίημα) τότε να κάτσει να το ξαναγράψει με τα χεράκια του. Και εάν έχει σοβαρό λόγο να χρησιμοποιήσει μεγάλο κείμενό μου αντί απλώς να ποστάρει το λινκ του, ας μου το πει και θα του στείλω το κείμενο προσωπικώς. Ομοίως, όποιος θέλει ν” αποθηκεύσει κάποιο/α τραγούδι/α μου για φορητή προσωπική χρήση (στ” αμάξι, στο i-κάτι κτλ), ας σχολιάσει κάτω από την αντίστοιχη ανάρτηση και θα του τα στείλω εγώ ουτωσώστε να ξέρω ποιός έχει τί. Τα πάντα εδώ εξάλλου είναι και θα είναι πάντα τσάμπα, ας μην το παραχέσουμε με τα κατεβάσματα. Άσε που σύντομα θα σας ετοιμάσω κατεβάσιμα πακετάκια με τα τραγούδια, τα κείμενα, τα σχέδια και ποιήματα για να μη λέτε πως είμαι μαλάκας.

Και ακριβώς για να προειδοποιήσω τους κλέφτες, που δεν σπανίζουν στη χώρα της κλεφτουριάς, σε κάποια έργα μου -και ειδικά στα δεκαπενταΐαμβα- έχω βάλει τη τζίφρα μου, νάτηνε Υπογραφή. Και ο λόγος δεν είν” άλλος παρεξόν: αν θα παρατηρήσεις σ” όλη την ιστοσελίδα μου κατ” ουσίαν μόνο στην διεύθυνσή της (domain) έχει τ” ονοματεπίθετό μου και μόνο κάτω-κάτω-κάτω-κάτω στις σελίδες, εκεί που έχει το © και κυρίως για να υπενθυμίζει ότι το έργο μου διέπεται από πνευματικότατα δικαιωματότατα πνευματικά δικαιώματα (βλ. παρακάτω στο «Ξαναϋπόψιν» για το τι εννοάω). Θέλω να σου πω ρε παιδί ότι δεν έχω και κάνα καϊλέ να φαίνετ” η μούρη μου και τ” όνομά μου και να «υπογράφω τα έργα μου», οπότε ελάχιστες αναρτήσεις έχουν την παραπάνω τζίφρα ή το ονοματεπίθετό μου· ακόμη κι αν ξέρω πως ανάθεμα κι αν ποτέ κανένας φτάνει ποτέ μέχρι κάτω-κάτω-κάτω-κάτω στις σελίδες για να δει τα ©. Επειδή όμως (ειδικά) η Κρήτη έχει παράδοση στην κλεφτουριά, άπειρες φορές έχουν κλαπεί μαντινάδες, και αυτό το ξέρει κάθε Κρητικός που σέβεται τον εαυτό του. Και επειδή εγώ δε θα κάνω μάγκα κανέναν που θέλει να πουλάει μούρη με ξένα μπαλόνια, πόσο μάλλον να δισκογραφεί με κλεμμένες μαντινάδες και να βγάζει και λεφτά από πάνω, και επειδή ετούτο συμβαίνει ειδικά στις μαντινάδες, που κλέβονται πιο συχνά κι απ” το Δημόσιο Ταμείο, γι” όλο ετούτο λοιπόν θα δεις κάτω από τα δεκαπενταϊαμβα έργα μου ετούτη τη τζίφρα, έτσι «για το μάτι».  Ομοίως και σε κάποιες άλλες αναρτήσεις μου και για τους ίδιους λόγους. Πέραν τούτου, όποιος θέλει να κλέψει θα κλέψει· και θα τραβιέται στα δικαστήρια.

Εκτός από παρτάκιας που είπα παραπάνω είμαι επίσης φλώρος κι ακοινώτητος· ως εκ τούτου εδώ δεν θα βρεις κανένα μα κανένα εξωτερικό σύνδεσμο του τύπου «Λινκς», «Ακολουθώ», «Φίλοι», «Σύντροφοι», «Συναγωνιστές» κτλ· άρα ή μείνε εδώ κοντά στο τζάκι ή κοπάνα τη. Οι μόνοι εξωτερικοί σύνδεσμοι που θα βρεις εδώ είναι της ιστοσελίδας-έρευνάς μου για τον Demetrio Stratos, εκείνοι των πηγών για τις υπόλοιπες έρευνες, και αυτός της Fabrica Studio που με βοηθά σε ό,τι ζητήσω για την ιστοσελίδα μου και που τη διαφημίζω (τη Fabrica) ανεπιφύλακτα. Επίσης επειδή είμαι παρτάκιας όμως όχι κι εγωμανής, εδώ επίσης δεν θα βρεις κουμπάκια Τροφοδοσίας, RSS, «Ακουλουθήστε», «Γραφτείτε», «Μπουγελωθείτε», «Απαγχονιστείτε» κλπ· όποιος γουστάρει να μπαίνει εδώ που και που, ας κάνει απλώς μπουκομάρκο τη σελίδα. Επίσης εδώ δεν δίνω προσωπικά e-mail και απευθείας επικοινωνία με του λόγου μου: όποιος θέλει να γκομενίσει ν” απευθυνθεί στα αρμόδια site, όποιος θέλει να με κάνει φίλο ας το ξεχάσει, και όποιος θέλει κάτι να πει, απλά ας σχολιάσει.

Αφού λοιπόν τόση ώρα μίλησα για πάρτη μου, πάμε για πάρτη σου.

 

Η γνώμη σου φυσικά και μετράει διότι

ο δημιουργός (ή κάτι τέτοιος) ψοφά πρωτίστως για το «μπράβο», και έπειτα για όλα τ” άλλα.
Ετούτο μέχρι και ν” αρχίσει να κονομά από τα σαξάρια του,
οπότε και πλέον ψοφά για το φράγκο και χασμουριέται στις κριτικές.

Ως εκ τούτου,

κι αφού ακόμη δεν κονομώ απ” τα έργα μου, θα χαρώ να έχω τη γνώμη σου.
Κι ας μη γελιόμαστε:
ο δημιουργός (ή κάτι τέτοιος) ψοφά πρωτίστως για το «μπράβο»
και τελευταίως για την αντικριτική.

Αλλά,

έχω ήδη δεχθεί αρκετά καλές εντυπώσεις για τα έργα μου· και ελάχιστη κριτική:
δεν γίνομαι καλύτερος αν δεν αναπτυχθεί το δεύτερο.

Οπότε,

όσο και αν με κολακεύουν τα συγχαρίκια, θα ήμουν ευγνώμων αν αρχίζες
να εντοπίζεις και καταδεικνύεις αδυναμίες του υλικού μου. ΠούΧού:
«έχεις τιγκάρει τη φωνή σου στα εφέ σ” αυτό το τραγούδι»
ή
«σ” αυτό το ποίημα η στίξη δεν αποδίδει εκείνο που φαίνεται ότι θες να πεις. Για ξαναδές το…»·
ετούτα θα με κάνουν καλύτερο και όχι τα (πάντα fπρόσδεκτα) συχαρίκια.

Υπόψιν:

Κακοπροαίρετα και μπινελικωμένα σχόλια θα εξαϋλώνονται
και ο γραφιάς τους θα τρώει αέναο block:
εδώ δεν έχει ούτε δημοκρατία ούτε ανεξιθρησκεία.

Ξαναϋπόψιν:

Όλα τα δικαιώματα του έργου μου έχουνε πολλαπλώς κατοχυρωθεί εδώ και πολλάααα χρόνια.
Παρ” όλ” αυτά, ο οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει υλικό από εδώ εφόσον:

- δεν πρόκειται να βγάλει φράγκα ή μούρη απ” αυτό (και σιγά τα φράγκα και τη μούρη…)
– δεν αλλάξει το παραμικρό: ούτε απόστροφο, ούτε ορθογραφικό λάθος, ούτε κιχ, ούτε παφ, ούτε κιουφ
– παραθέσει την πηγή, δηλαδή το όνομα μου και ένα link προς τα δω.

Οποιοσδήποτε παραβεί τα αποπάνω, μάλλον γουστάρει να τραβιέται στα δικαστήρια.

Τέλοσυπόψιν:

Από αυτά τα έργα μήδ” εγώ ο ίδιος ποτέ θα κονομήσω· ίσα που θα μπω και μέσα. Γιατί;

– Διότι δε θέλω να μπλέξω με δισκογραφικές κι εκδοτικές.
– Άρα αναγκαστικά θα ιδιοπλερώσω δισκογραφήσεις κι εχτυπώσεις
– Όπου κάθε CD και βιβλίο τελικώς θα έχουνε καθαρό κόστος -το πολύ- κάναδυό ευρώ
– Οπότε θα σε κοροϊδέψω αν στα πουλήσω παραπάνω· και γω δε θέλω να χερώνω την τσέπη του κανενούς
– Έτσι, θα είμαι κομπογιαννίτης εάν μου πλερώσεις υπεραξία για κάτι που βγήκε απ” την ψυχή και το μυαλό μου.
Στο πάνω-πάνω και κάτω-κάτω, δεν είμαι και κάνας έγκυρος.

Όλα τα παραπάνω αναιρούνται άμα ποτέ γίνω διάσημος, οπότε και θα πλερώνεις για τα έργα μου στα δισκοπωλεία και βιβλιοπωλεία (άμα δεν έχουν κλείσει όλα ως τότε). Από τα λεφτά που θα τσεποχαιρετάς, ψίχουλα θα χιονίζουν στο πορτοφολάκι μου και το μεγαλοκάρβελο θα ροκανίζουν άλλοι· προειδοποίησα.

Σιχάθηκα να γράφω. Λοιπόν, βουρ στον πατσά και περιμένω κουβέντα· έτσι, κουβέρτα να πίνεται…
Δεν ευχαριστώ για την υπομονή: όποιος το διάβασ” ολόκληρο κάτι θα βρήκε.
Ευχαριστώ όμως για την επίσκεψη. Και καλή σου περιήγηση.

ΥπογραφήΥ.Γ.: Μέχρι και το ερωτηματικό σ” αυτήν εδώ την πρόταση θα “χεις διαβάσει συνολικά 6 σελίδες, 249 γραμμές και 2.796 λέξεις· τόση ώρα θα “χες διαβάσει όλα τα άρθρα μου· τί κάνεις τόση ώρα;

2 thoughts on “Τι 'ν' αυτό το μπλονγκ

  1. Πενταράκης Αντώνης

    το απλό παιχνίδι της γραφής κάνεις να μοιάζει τέχνη
    αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν τον καλλιτέχνη.

Γράψτε απάντηση στο Άρης Μανουράς Ακύρωση απάντησης

To email σου δεν φανερώνεται. Όπου * γράφεις υποχρεωτικά.

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>